Неділя, 28.04.2024, 14:39
Вітаю Вас Гість | RSS

МАЛОВИСКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

Розклад дзвінків
1 урок 8.30 - 9.15
2 урок 9.25 - 10.10
3 урок 10.30 - 11.15
4 урок 11.35 – 12.20
5 урок 12.30 – 13.15
6 урок 13.25 – 14.10
7 урок 14.15 – 15.00
Візитка
Адреса:
вул. Стаханова, 76
м. Мала Виска
Кіровоградська обл.
26200
Телефони:
(05258) 51732
(05258) 52490
Ел.адреса
mvgimnazia@ukr.net

Головна » 2013 » Жовтень » 24 » Підсумки районного семінару психологів
00:07
Підсумки районного семінару психологів

14.10.13 року відбувся семінар–практикум психологів району на базі Маловисківської гімназії, на тему «Соціально-психологічна підтримка обдарованих учнів». На даному заході була презентована робота ШПС в Маловисківській гімназії. Від початку створення даного навчального закладу колектив працює над проблемою засобів оптимізації навчально-виховного процесу в умовах реформування освіти. Це підбір різних засобів, прийомів, методів і форм роботи відповідно до умов навчально-виховного процесу. Зараз розглядаємо розвиток учня в рамках компетентнісно-орієнтованих техногологій навчання і виховання. Якщо говорити конкретно, то в гімназії на основі профільно-орієнтованих програм освіти і виховання, використання інноваційних технологій здійснюється фахово-професійна орієнтація на здобуття майбутньої професії та розвитку компетентної особистості в різних галузях знань та видах діяльності. Крім того що дитина накопичує певний багаж знань, вона ще й розвивається як особистість. Тому з кожним роком все більше актуальними стають можливості психології та необхідність її практичного застосування в організаційному розвитку обдарованої дитини.

Завдання психолога – допомогти дитині у її розвитку, враховуючи особливості обдарованих учнів.

Розглядались такі питання:

1. Методи та напрямки роботи з обдарованими учнями в компетенції психологічної служби навчального закладу  нового типу.

2. Діагностичні засоби виявлення та супроводу обдарованих учнів.Це психодіагностика різних сфер обдарованості учня, психолого-розвивальна робота з обдарованими дітьми за результатами діагностування.

3. Дослідницька робота, як основний вид роботи з обдарованими учнями.

Практична частина включала проведення елементів тренінгу з розвитку здібностей ораторського мистецтва.

Переглядів: 438 | Додав: Kksunder | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz