Використання
опитувальників психологічної діагностики для творчого розвитку учнів
Анкета з
вивчення пізнавальних інтересів учнів
Викликає в Вас інтерес процес вчення?
А) цікаво;
Б) найчастіше цікаво;
В) інколи складається інтерес;
Г) будь-коли викликав інтересу;
Д) гадки на мав звідси.
2. Які навчальні предмети Вам подобаються?
А) дуже цікава:…
Б) цікавий:…
В) скоріш цікавий, ніж не цікавий:…
Г) скоріш не цікавий, ніж цікавий:…
Д) не цікавий:…
3. Чому це (ці) предмет тобі цікавий?
А) подобатися викладач;
Б) подобається впізнавати нове у цій галузі знань;
В) можу відпочити, розслабитися;
Г) можливість вільно спілкуватися з давніми друзями;
Д) не лає вчитель;
Є) подобатися отримувати хороші оцінки;
Ж) подобатися процес роботи з уроці;
З) подобатися добуватися результату;
І) цей предмет подобатися моїх друзів;
ї) приваблює актуальність предмета;
Л) знадобиться у житті для майбутню професію;
М) що ще: ___________.
4. Якщо Вам подобається вчитися, те, як проявляється інтерес?
А) активно працюю на уроці;
Б) уважно слухаю пояснення вчителя;
В) читаю додаткову літературу;
Г) займаюся в матеріальному гуртку;
Д) вивчаю додаткову літературу;
Є) прагну придумати щось нове, вдосконалити;
Ж) що ще: ___________.
5. Скільки Ви витрачаєте те що, щоб тим, що Вас цікавить?
А) займаюся обраним предметом лише з уроці;
Б) самостійно займаюся вдома;
В)углубляю знання під час занять гуртка у школі та поза школи;
Г) багато займаюся додатково;
Д) що ще: ___________.
6. Як ви вчините, якщо поставлено складне завдання, що з
предметом Вашого інтересу?
А) відразу запитаю відповідь в інших;
Б) попрошу підказку;
В) постараюся провести її сам, а то й зможу, попрошу допомоги;
Г) у що там що постараюся виконати сам;
Д) вступлю інакше (як?) _________.
7. Що Вас приваблює у предметі, який Вам цікавий?
А) мене цікавлять нові історичні факти, цікаві явища, про які
можу дізнатися щось від інших;
Б) мені подобатися розумітися на тому, що як відбувається;
В) мені цікаво досягати суті подій і явищ, з'ясувати, чого вони
відбуваються;
Г) мені цікаво, через знання, придумувати, конструювати нове.
психолог
Грузін А.О.