Методичні орієнтири
Згідно плану роботи гімназії в період з 03.03.14 по 28.03.14 в навчальному закладі проходив місячник методичної активності «Досвід використання педагогічних інновацій у навально-виховному процесі», план якого додається.
|
03.03.- 07.03.
|
10.03.- 14.03.
|
17.03. – 21.03.
|
24.03. – 28.03.
|
ПОНЕДІЛОК
|
Консультації щодо організації запланованих заходів (Крячко Н.В.)
|
Розширена нарада при заступнику з НМР «Організація та проведення місячника методичної активності» (Крячко Н.В.)
|
Взаємовідвідування уроків
Мета: виявлення позитивного досвіду використання інновацій в навально-виховному процесі педагогами гімназії
|
Вихідний
|
Перевірка стану викладання спецкурсів
Комісія з перевірки: Крячко Н.В., Скорик Л.А., Федорова М.Ю., Кісіль С.І.
|
Методичний діалог «Метод роботи чи технологія навчання?» (Крячко Н.В.)
Відкриття тижня точних наук
|
Презентація роботи кафедри української філології
(Силенко О.В.)
|
ВІВТОРОК
|
Педагогічний моніторинг
«Стан методичної роботи в гімназії» (Крячко Н.В.)
|
Презентація роботи кафедри природничих дисциплін
(Небога Т.В.)
|
Упровадження результатів самоосвіти в педагогічну практику (стан розробки індивідуальних науково-методичних проблем за типовим планом) (учителі)
|
Майстер-класи вчителів, які атестуються. Представлення авторських моделей викладання навчального предмету
|
СЕРЕДА
|
Звіт МО суспільно-гуманітарних дисциплін
«Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників НВП» (Скорик Л.А.)
|
Звіт МО класних керівників
«Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників НВП»
(Красовська В.М.)
|
Звіт МО природничо-математичних дисциплін
«Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників НВП»
(Федорова М.Ю.)
|
Презентація роботи кафедри іноземної філології
(Нещадова Л.І.)
|
ЧЕТВЕР
|
Експрес-огляд служби науково-педагогічного інформування «Радимо прочитати»
(Горденко Т.А.)
|
Презентація роботи кафедри точних наук
(Умрихіна В.В.)
|
Презентація роботи кафедри історії та права
(Матвієнко М.П.)
|
Педрада-консиліум
«Здійснення інноваційної діяльності – основна мета розвитку сучасного закладу освіти» (Крячко Н.В.)
|
П’ЯТНИЦЯ
|
Складання графіка взаємовідвідування уроків за пропозиціями, наданими вчителями
(Крячко Н.В.)
|
Педагогічна виставка-ярмарок «План-конспект відкритого уроку» (кер. кафедр)
Круглий стіл «Структура оцінювання рівня сформованості ключових компетентностей учня»
(Крячко Н.В.)
|
Науково-практична конференція «Ефективність методичної роботи в контексті реалізації компетентнісного підходу до навчання»
(Мазур О.М.)
|
Засідання НМР
«Підсумки проведення місячника методичної активності».
Випуск методичного бюлетеня
(Крячко Н.В.)
|
11.03.14. Автопрезентація роботи кафедри природничих наук ознайомила присутніх з результатами діяльності даного методичного підрозділу за останній період.
14.03.14. Педагогічна виставка-ярмарок «План-конспект відкритого уроку» продемонструвала цікаві підходи учителів до реалізації головної проблеми методичного місячника. В ході проведення круглого столу «Структура оцінювання рівня сформованості ключових компетентностей учня» вчителі активно висловлювали свої думки, зазначали позитивні і негативні сторони питання та робили слушні пропозиції.
25.03.14. Цікавими та творчими були майстер-класи вчителів, які атестуються на підтвердження вищої кваліфікаційної категорії та встановлення звання «учитель-методист». Були представлені авторські моделі застосування технологій проектного, розвивального навчання, схематичного унаочнення навчального матеріалу як різновид технологій інтенсифікації навчання, а також моделі деяких здоров’язбережних технологій.
27.03.14. На засіданні педради-консиліуму «Здійснення інноваційної діяльності – основна мета розвитку сучасного ЗНЗ» розглядалися питання:
- інноваційна ініціатива та чинники впливу на інноваційний процес;
- шляхи реалізації принципу інноваційності та стратегія інноваційного розвитку гімназії;
- методичний супровід інноваційної діяльності;
- організація незалежної експертизи педагогічних інновацій.
За підсумками проведеної педагогічної ради прийнято рішення про поетапне запровадження в закладі інноваційної стратегії модульних змін; поліпшення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовленості педагогічних кадрів до інноваційної діяльності; забезпечення адміністративного контролю за подоланням антиінноваційних бар’єрів; організацію експертизи педагогічних інновацій та висвітлення результативності їх упровадження тощо.
|