Згідно плану роботи гімназії в період з 03.03.14 по 28.03.14 в навчальному закладі проходив місячник методичної активності «Досвід використання педагогічних інновацій у навально-виховному процесі», план якого додається.
|
03.03.- 07.03. |
10.03.- 14.03. |
17.03. – 21.03. |
24.03. – 28.03. |
|||
ПОНЕДІЛОК |
Консультації щодо організації запланованих заходів (Крячко Н.В.) |
Розширена нарада при заступнику з НМР «Організація та проведення місячника методичної активності» (Крячко Н.В.) |
Взаємовідвідування уроків Мета: виявлення позитивного досвіду використання інновацій в навально-виховному процесі педагогами гімназії |
Вихідний |
Перевірка стану викладання спецкурсів Комісія з перевірки: Крячко Н.В., Скорик Л.А., Федорова М.Ю., Кісіль С.І. |
Методичний діалог «Метод роботи чи технологія навчання?» (Крячко Н.В.) Відкриття тижня точних наук |
Презентація роботи кафедри української філології (Силенко О.В.) |
ВІВТОРОК |
Педагогічний моніторинг «Стан методичної роботи в гімназії» (Крячко Н.В.)
|
Презентація роботи кафедри природничих дисциплін (Небога Т.В.)
|
Упровадження результатів самоосвіти в педагогічну практику (стан розробки індивідуальних науково-методичних проблем за типовим планом) (учителі) |
Майстер-класи вчителів, які атестуються. Представлення авторських моделей викладання навчального предмету |
|||
СЕРЕДА |
Звіт МО суспільно-гуманітарних дисциплін «Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників НВП» (Скорик Л.А.) |
Звіт МО класних керівників «Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників НВП» (Красовська В.М.) |
Звіт МО природничо-математичних дисциплін «Використання інноваційних технологій як шлях до розвитку творчого потенціалу учасників НВП» (Федорова М.Ю.) |
Презентація роботи кафедри іноземної філології (Нещадова Л.І.) |
|||
ЧЕТВЕР |
Експрес-огляд служби науково-педагогічного інформування «Радимо прочитати» (Горденко Т.А.) |
Презентація роботи кафедри точних наук (Умрихіна В.В.) |
Презентація роботи кафедри історії та права (Матвієнко М.П.) |
Педрада-консиліум «Здійснення інноваційної діяльності – основна мета розвитку сучасного закладу освіти» (Крячко Н.В.) |
|||
П’ЯТНИЦЯ |
Складання графіка взаємовідвідування уроків за пропозиціями, наданими вчителями (Крячко Н.В.)
|
Педагогічна виставка-ярмарок «План-конспект відкритого уроку» (кер. кафедр) Круглий стіл «Структура оцінювання рівня сформованості ключових компетентностей учня» (Крячко Н.В.) |
Науково-практична конференція «Ефективність методичної роботи в контексті реалізації компетентнісного підходу до навчання» (Мазур О.М.)
|
Засідання НМР «Підсумки проведення місячника методичної активності». Випуск методичного бюлетеня (Крячко Н.В.) |
11.03.14. Автопрезентація роботи кафедри природничих наук ознайомила присутніх з результатами діяльності даного методичного підрозділу за останній період.
14.03.14. Педагогічна виставка-ярмарок «План-конспект відкритого уроку» продемонструвала цікаві підходи учителів до реалізації головної проблеми методичного місячника. В ході проведення круглого столу «Структура оцінювання рівня сформованості ключових компетентностей учня» вчителі активно висловлювали свої думки, зазначали позитивні і негативні сторони питання та робили слушні пропозиції.
25.03.14. Цікавими та творчими були майстер-класи вчителів, які атестуються на підтвердження вищої кваліфікаційної категорії та встановлення звання «учитель-методист». Були представлені авторські моделі застосування технологій проектного, розвивального навчання, схематичного унаочнення навчального матеріалу як різновид технологій інтенсифікації навчання, а також моделі деяких здоров’язбережних технологій.
27.03.14. На засіданні педради-консиліуму «Здійснення інноваційної діяльності – основна мета розвитку сучасного ЗНЗ» розглядалися питання:
- інноваційна ініціатива та чинники впливу на інноваційний процес;
- шляхи реалізації принципу інноваційності та стратегія інноваційного розвитку гімназії;
- методичний супровід інноваційної діяльності;
- організація незалежної експертизи педагогічних інновацій.
За підсумками проведеної педагогічної ради прийнято рішення про поетапне запровадження в закладі інноваційної стратегії модульних змін; поліпшення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовленості педагогічних кадрів до інноваційної діяльності; забезпечення адміністративного контролю за подоланням антиінноваційних бар’єрів; організацію експертизи педагогічних інновацій та висвітлення результативності їх упровадження тощо.