Понеділок, 29.04.2024, 08:04
Вітаю Вас Гість | RSS

МАЛОВИСКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

Розклад дзвінків
1 урок 8.30 - 9.15
2 урок 9.25 - 10.10
3 урок 10.30 - 11.15
4 урок 11.35 – 12.20
5 урок 12.30 – 13.15
6 урок 13.25 – 14.10
7 урок 14.15 – 15.00
Візитка
Адреса:
вул. Стаханова, 76
м. Мала Виска
Кіровоградська обл.
26200
Телефони:
(05258) 51732
(05258) 52490
Ел.адреса
mvgimnazia@ukr.net

Педагогічні дослідження

Інформація

про впровадження інноваційних педагогічних технологій

у практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів Маловисківського району

Маловисківська гімназія

Назва та суть інноваційної педагогічної технології, автор-розробник

Колектив або особа, які апробують (адаптують, впроваджують) дану технологію

Адреса навч.

закладу, конт. тел.

Прогнозовані результати

Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної педагогічної технології

Інтерактивні технології кооперативного навчання

Автори: А.Маслоу, Д.Брюннер, Д. та Р.Джонсони

Суть: постійна активна взаємодія всіх учасників навчального процесу, ефективна реалізація розвивальної, соціально-культурної та науково-дослідницької функції освіти

 

Кісіль

Світлана Іванівна

м. Мала Виска

Маловисківська гімназія

вул. Стаханова, 76

Тел.: 5-17-32, 5-24-90

 

Можливість співпраці з ровесниками, краще засвоєння учнями знань та формування вмінь. Формування навичок дослідницької і пошукової роботи

О.І.Пометун та Л.В.Пироженко «Сучасний урок. Інтерактивні технології». – К.: Вид-во А.С.К., 2005. – 192 с.

Технологія організації групової навчальної діяльності учнів

Автори: А.Белла, Дж. Ланкастер

Суть: навчання учнів в малих групах, об’єднаних загальною навчальною метою при опосередкованому керівництві вчителем і в співпраці з учнями

Капінус

Олена Леонідівна

Виконання більшого обсягу роботи за одиницю часу, формування вмінь співпрацювати та мотивів навчання, розвиток навчальної діяльності (планування, рефлексія, самоконтроль, взаємоконтроль)

Н.Матяш «Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології», 2006.

Ефективність лінгвістичного алгоритму у сучасній системі інтерактивного навчання

Автор: Л.П.Кричун

Суть: вироблення в учнів стійких умінь за алгоритмом

Ковалішина

Валентина Борисівна

Використання лінгвістичного алгоритму як одного із способів узагальнення та систематизації знань учнів

Л.П.Кричун «Кроки назустріч розумінню. Місце лінгвістичного алгоритму в сучасній системі інтерактивного навчання»// Укр. мова і літ. в середніх школах, гімназіях, ліцеях - №9. – 2008. – С.38-42

Технологія розвитку критичного мислення

Автори: Дж. Дьюї, К. Роджерс, М.Коул

Суть: знання засвоюються краще за рахунок використання методик, розрахованих не на просте запам’ятовування, а на творчий процес пізнання світу, на постановку проблеми та пошук її вирішення

Крячко

Наталія Вікторівна

Формування та розвиток в учнів умінь аргументовано висловлювати думки, робити висновки, активно і критично мислити

В.М.Макаренко, О.О.Туманцова «Формування критичного мислення на уроках географії», Н.С.Колосова «Приклади розробок уроків географії» / Бібл. Журналу «Географія» вид. групи «Основа». – Харків, 2008

Технологія схематичного унаочнення навчального матеріалу

Автори: Крячко Н.В., Силенко О.В., Красовська В.М., Капінус О.Л., Кісіль С.І., Сидоренко В.О.

Суть: застосування різних способів схематизації навчального матеріалу з метою вирішення головних дидактичних аспектів (розвиток уваги, пам’яті, мислення, формування знань, умінь та навичок учнів)

Красовська

Валентина Миколаївна

м. Мала Виска

Маловисківська гімназія

вул. Стаханова, 76

Тел.: 5-17-32, 5-24-90

 

Дисциплінування уваги учнів, розвиток зорової пам’яті, економія часу на уроці, краще засвоєння граматичного матеріалу

Д.А.Євгененко, О.М.Білоус «Граматика німецької мови в схемах та таблицях» -Кіровоград, 2007.

В.В.Бережна «Німецька мова в таблицях і схемах». - Х.: Торсінг плюс, 2007.

Кольорові слова у вивченні роду іменників

Автор: Красовська В.М.

Суть: подача та сприйняття інформації в кольорах, що включає додаткові механізми запам’ятовування важливої інформації

 

Красовська Валентина  Миколаївна

Ефективне засвоєння лексичного матеріалу, посилення зорової пам’яті, удосконалення граматичних навичок

В стадії розробки

Технологія проблемного навчання

Автори: Дж. Дьюї, І.Я.Лернер

Суть: використання проблемних та частково-пошукових методів навчання

Мазур

Олена Миколаївна

Формування в учнів дослідницьких умінь, розвиток розумових здібностей, активності та ініціативності

О.І.Пометун та Л.В.Пироженко «Сучасний урок. Інтерактивні технології». – К.: Вид-во А.С.К., 2005. – 192 с.

Технологія критичного мислення

Автори: Дж. Дьюї, О.Бєлкін, О.Пометун, К.Баханов

Суть: розвиток умінь працювати з різноманітною інформацією, самостійно аналізувати її, виділяти головне, суттєве

Мазур

Олена Миколаївна

Формування учнівських компетенцій (просторової, інформаційної, хронологічної тощо)

В.П.Павленко „Чи навчені наші учні критично мислити?”. // Історія в школах України. - №9-10. -2007.

Лекційно-практична система викладання

Автор: О.Пометун, К.Баханов, Ф.Виготевіль

Суть: підготовка учнів-старшокласників до навчання за системою вищого навчального закладу

 

Мазур

Олена Миколаївна

Формування та розвиток основних учнівських компетенцій

В.П.Коваленко „Лекційно-практична форма роботи” // Історія в школах України, 2006.

Технологія колективного творчого виховання

Автор: І.П.Іванов

Суть: формування особистості в процесі роботи на користь інших людей, організація певного способу життя колективу, де все ґрунтується на засадах моральності та соціальної творчості

Матвієнко Микола Павлович

Досягнення інтенсивного засвоєння державних програм з предметів гуманітарного профілю

М.П. Матвієнко «Раціоналізація праці вчителя в ході викладання вітчизняної історії»// Історія України. - №3. – листопад, 2004.


Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz